San Francisco

27. července 2013 v 13:54

Poslední výlet , než jsme zase odjeli do Sedony, jsem si zase sama udělala do San Francisca. Cestu tam jsem zvolila z Orange Country přes vnitrozemí (po dálnici 5). V půlce března už v Californii panovalo jaro takže jsem po cestě mohla sledovat krásně kvetoucí ovocné stromy, sady pomerančovníků a citroníků a v San Franciscu pak krásné rozkvetlé tulipány.

Po zhruba 6hodinách jsem v předvečer dorazila do San Francisca a ubytovala jsem se na Lombard Street v motelu Travelodge Golden Gate- opět můžu doporučit jako čistý motel, navíc s výhodnou polohou pro procházky po městě. Takže jsem zaparkovala auto a celý pobyt jsem po SF chodila jen pěšky. Po asi 10minutách chůze se dostanete k oceánu a ke Golden Gate Promenade s krásným výhledem na Golden Gate a s hezkou pláží pro procházku při západu slunce.

Na druhý den jsem si naplánovala trasu, která vedla na ,,zakroucenou" část Lombard Street- poprvé jsem vyzkoušela pověstné zdejší kopce, ale výhled získáte krásný směrem na druhý Oacland Bay Bridge, poté jsem se vydala dolů na Fishermans Wharf, po cestě navštívila čokoládovnu Ghirardelli, prošla přes přístaviště až na Pier 39, dala si zde Fish and Chips, navštívila místní ponorku a vydala se po pobřeží ke Golden Gate Bridg. Celý den bylo krásně jasno, žádná mlha. Ta přišla na krátkou dobu až když jsem po zdlouhavé cestě došla ke Golden Gate Bridge, původně jsem chtěla dojít až na samotný Golden Gate Bridge a na Bakers Beach, ale už mě tak bolely nohy, že jsem došla jen pod Golden Gate a pak těžkopádně zpátky na motel, kolem velmi pěkné budovy observatoria.

Druhý den jsem se rozhodna navštívit centrum města- opět cca 20minutovou procházkou do kopce se dostanete k 6 viktoriánským domům- Painted Ladies, s výhledem na centrum města, odtud se pěšky dostanete k Civic Centru a dále na Union Square. Musím uznat, že jsem z toho centra neměla moc dobrý pocit, docela jsem se bála když jsem šla sama směrem na Union Square, není to zrovna čisté místo, s řadou různým divných individuí, tak jsme rychle spěchala pryč. Na konečné Cable Car jsem si koupila lístek, podle doporučení na www.cestovanipousa.cz jsem ušla 2 zastávky pěšky, protože na konečné byla docela dlouhá fronta a nastoupila jsem tedy do Cable Car dále a opět vystoupila na Fishermans Wharf, dala si Clam Chowder Soup -polévku z mušlí podávanou v chlebu (po které mi pak nebylo úplně nejlépe) a opět jsem se vydala po pobřeží směrem ke Golden Gate a zpět na motel. Měla jsem štěstí že předchozí den bylo krásně jasno na focení, protože druhý den se přes celý Golden gate a Alacatras táhla mlha.

Buď první, kdo ohodnotí tento článek.

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.